Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 29.1.2024 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Kukkuukids / B So Clean Oy y-tunnus 2003705-4. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen, Viroon, Latviaan, Liettuaan, Ruotsiin, Norjaan, Tanskaan ja Saksaan. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Varaamme oikeuden olla toimittamatta tuotteita joissa huomattava hintavirhe esim. nolla euroa.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.kukkuukids.fi ostoskorin kautta. Tilauksen voi tehdä myös suoraan asiakaspalvelun kautta asiakaspalvelu(at)kukkuukids.fi Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tarkistathan myös sähköpostisi roskakorin jos et ole saanut meiltä tilausvahvistusta yhden päivän aikana! Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tarkistathan että antamasi sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero ovat varmasti oikein!

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen ja sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa yleisimmillä verkkopankkitunnuksilla sekä luottokorteilla, ja Mobilepayllä valitsemalla Paytrailin. Sen kautta tilauksen voi maksaa myös laskulla tai osamaksulla valitsemalla Walley:n (ent. Collector). Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksuvaihtoehtona Paytrailille on myös tilisiirto ennakkomaksuna, maksutiedot (mm. eräpäivä) löytyy asiakkaaan ilmoittamaan sähköpostiin automaattisesti lähetettävästä tilausvahvistuksesta. Jos et ole saanut tilausvahvistusta tunnin sisällä tilauksestasi, tarkistathan ensin sähköpostisi roskapostikansion. Jos vahvistusta ei löydy, ole yhteydessä asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@kukkuukids.fi. 

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla:

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Kukkuukids toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Ennakkomaksu

Postitamme tuotteet vasta kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan Nordean tilille FI19 1432 3000 2278 68 Kukkuukids / B So Clean Oy, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti. Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 2 päivää jonka jälkeen tilaus raukeaa automaattisesti jos maksu on suorittamatta (ei näy tilillämme), eikä maksamattomasta tilauksesta lähde muistutusta. Huomaathan että mikäli maksu tulee muusta kuin Nordeasta, suorituksen näkymisessä tilillämme on ainakin yhden päivän viive. Mikäli tarvitset lisää maksuaikaa tms. olethan yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@kukkuukids.fi.

Toimitusaika

Postitamme maksettuja tilauksia jokaisena arkipäivänä. Pääsääntöisesti maksetut tilaukset lähetetään joko samana tai tilausta seuraavana arkipäivänä. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan Kukkuukids:in sivuilla. Ohuet paketit jaetaan postilaatikkoon Postin xxs-pakettina. Tilaukset jotka eivät mahdu postilaatikkoon lähetetään Postin pakettina jotka tulee noutaa postin toimipisteestä. Toiveen noudosta postin pakettiautomaatista voi kertoa tilausta tehdessä ostoskorissa (ei koske toimituksia Suomen ulkopuolelle). Kaikki lähetykset lähetetään seurantatunnuksella jonka saat automaattisesti sähköpostiisi kun tilauksesi on lähetetty. Noudathan pakettisi ajoissa! Posti säilyttää paketteja joista lähtee saapumisilmoitus tekstiviestillä ainoastaan 7 vrk! Tämän jälkeen ne palautetaan lähettäjälle ja siitä aiheutuneet kulut veloitetaan asiakkaalta (ks. vaihto- ja palautusehdot). Jos et ole saanut saapumisilmoitusta 2-3 arkipäivän sisällä lähetyksestä, tarkista lähetyksen tila postin nettisivuilta lähettämämme lähetystunnuksen avulla.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut (0,00 – 10,95 €) sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan sekä toimitusmaan. Suomeen lähetettävien pakettien maksimi toimituskulu on 5,95 € ja Suomen ulkopuolelle lähetettäville alle 300 € tilauksille 10,95 € .Toimitamme tilaukset pakettina noutopisteeseen tai xxs-lähetyksenä kotiisi, tilauksen koosta riippuen. Molempia paketteja voi seurata lähetystunnuksella (seuranta ei aina mahdollista Suomen ulkopuolella). Postilaatikosta mahtuvat lähetykset toimitetaan asiakkaan antamaan osoitteeseen, paketit noudetaan lähimmästä postitoimipaikasta. Jos toivot noutoa tietystä pakettiautomaatista, ilmoitathan siitä lisätietoja-kohdassa.

Postikulut Suomen ulkopuolelle 10,95 €, yli 300€ tilaukset ilman toimituskuluja.

Postikulut Suomeen:

  • Ostosten loppusumma enintään 49,99 € toimituskulut 4,95 €
  • Ostosten loppusumma 50.00 – 100.00 € toimituskulut 5,95 €
  • Ostosten loppusumma yli 100 € toimituskulut 0 €

Vaihto- ja palautusehdot

Tuotteiden palautus on ilmaista vain Suomesta. Tarkemmat ehdot löytyvät tästä tekstistä. Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Katsothan myös että mahdolliset tuotelaput ovat yhä kiinni tuotteessa eikä tuotetta ole pesty. Palautusten ja vaihtojen välttämiseksi luethan tuotetiedot tarkasti ja mikäli jotain kysyttävää ilmenee, asiakaspalvelumme antaa mielellään lisätietoja (esim. kokojen mittatietoja). Pyydämme myös ilmoittamaan palautuksista, vaihdoista ja reklamaatioista AINA etukäteen asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@kukkuukids.fi) ja odottamaan palautusohjeita. Palautus Suomesta tehdään käyttämällä postin asiakaspalautustunnusta 630955, jolloin palautus on ilmainen. Merkitse tunnus paketin päälle ja vie postiin. Pidä postista saamasi kuitti tallessa kunnes palautuksesi on käsitelty. Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen muussa kuin siinä lähetyspussissa missä tuotteet hänelle saapuivat, ei Kukkuukids hyvitä siitä aihautuneita kuluja (esim. uuden postituspussin hintaa). Muissa palautustavoissa kuin yllä mainitussa, asiakas vastaa mahdollisista kuluista/toimituksesta itse. Muistathan pakata tuotteet asianmukaisesti, esim. sulkea postituspussi huolella. Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:  nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, (sekä pankkitilinumerosi jos olet maksanut tilauksesi tilisiirrolla) tai kopio Kukkuukids:in tilausvahvistuksesta/kuitista. Mikäli palautus on tehty näiden palautusehtojen vastaisesti emme hyvitä siitä mahdollisesti aiheutuneita lisäkuluja. Huomaathan että tilauksen noutamatta jättämistä ei katsota palauttamiseksi! Noutamatta jättämisestä ja siitä johtuvasta Postin toimipaikkapalautuksesta aiheutuvat lisäkulut veloitetaan aina asiakkaalta (10 €). Tämä koskee myös Kukkuukidsistä riippumattomista syistä viivästynyttä tilauksen noutoa, esim. virheellisen puhelinnumeron aiheuttamaa viivästystä ja siitä johtunutta postin toimipaikkapalautusta. Jos tiedät jo ennen paketin saapumista, että et haluakaan pitää tilaamaasi tuotetta, mutta paketti on jo lähetetty, ole ystävällinen ja nouda tilaus ja tee palautus yllä olevien ohjeiden mukaisesti. Muista säilyttää postista saamasi tosite lähetyksen vastaanottamisesta, kunnes asia on loppuunkäsitelty. Hyväksymme vain yhden asiakkaalle veloituksettoman palautuksen per tilaus. Tämän jälkeen asiakas vastaa itse palautusten postikuluista. Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, palauta tuote yllä olevien ohjeiden mukaisesti ja tee uusi tilaus normaalisti.

Palautusosoite:
Kukkuukids
Oravatie 7 a,
02270 Espoo.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan alkuperäisen maksutavan mukaisesti palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Jos olet tehnyt maksun tilisiirtona (ei siis Paytrailin kautta), lähetäthän palautuksen mukana tilinumerosi johon voimme maksaa hyvityksen. Mikäli tilauksen alkuperäinen loppusumma on oikeuttanut ilmaiseen postitukseen ja tämän jälkeen tilauksesta palautetaan osa, vähennetään palautuksen summasta lopullisen tilauksen mukainen toimituskulu (ks. toimituskulut yllä). Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu(at)kukkuukids.fi (24h) tai 045 3166855 (ma-pe10-15). Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kukkuukids käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Kukkuukids sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Kukkuukids, FacebookKukkuukids, Instagram
tech
Kukkuukids
Kukkuukids
Oravatie 7 A
FI-02270, Espoo
FINLAND
puh. 045 3166855
asiakaspalvelu@kukkuukids.fi
Y-tunnus: 2003705-4
Paytrail